wtorek, 16 października 2012

Jak okiełznać Google keyword tool?

Każdy kto poważnie myśli o zwiększeniu odwiedzalności swojego bloga powinien nauczyć się obsługiwać narzędzia do analizy słów kluczowych. Jednym z tych narzędzi bardzo dobrym zresztą dla początkujących blogerów jest Google Adwords keyword tool. Za pomocą tego narzędzia jesteśmy w stanie dokładnie sprawdzić jak często dane słowo czy dana fraza jest wpisywana w wyszukiwarkę Google. To bardzo cenna wiedza.
Narzędzie propozycji słów kluczowych Google Keyword Tool jest ogólnodostępne dla każdego. Jest ono darmowe w 100%. To, że jest darmowo nie powoduje absolutnie żadnych ograniczeń ani czasowych ani jeśli chodzi o funkcjonalność tego narzędzia.

Wyobraźmy sobie sytuację, w której chcemy napisać nowy ciekawy artykuł, interesuje nas w jaki sposób napisać taki artykuł żeby miał on wielu czytelników? Po pierwsze musi on być intrygujący, ciekawy, działać jak magnes. Czyli musimy odpowiednio dopasować tytuł. Ale to nie wszystko. W tytule powinniśmy zamieścić odpowiednie słowa kluczowe.

Dlaczego analiza słów kluczowych za Pomocą Google Keyword Tool jest tak ważna?

Otóż wykorzystując narzędzie Google Adwords Tool (narzędzie propozycji słów kluczowych) możemy znaleźć takie słowa, które często są wpisywane przez ludzi w wyszukiwarkę. Następnie wplatamy te słowa w treść artykułu, który zamieszamy na naszym blogu. Jeśli powtórzymy dane słowo kluczowe z odpowiednią częstotliwością istnieją duże szanse na to, że Google wyświetli nasz wpis wysoko w wynikach wyszukiwania.

Oczywiście napisanie takiego artykułu będzie znacznie dłużej trwało niż zwykle, ale opłaci się. Będzie on nam generował ruch nawet przez wiele lat na autopilocie :)

Zobacz jak obsługiwać narzędzie propozycji słów kluczowych Google Adwords:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz