Czemu zupełnie zmieniono koncepcję?
Największe koncerny, w tym również niemiecki bmw stwierdziły, iż lepiej jest wytwarzać pojazdy mniej wytrzymałe, a zarabiać na serwisie w Łodzi. Powyższe rozwiązanie pod ekonomicznym względem byłoby dla nich znacznie bardziej opłacalne. Częste serwisowanie pojazdu w ASO prowadzi do ciągłego przypływu pieniędzy dla koncernów. Ktoś może powiedzieć, że on wcale nie musi naprawiać auta w autoryzowanym serwisie - http://mij.pl/? Czy w każdym przypadku mu się uda?
Programowanie awaryjności auta i inne niespodzianki dla konsumenta!
Ostatnio konstruktorzy aut zaczęli powoływać wyszkolone jednostki, będące odpowiedzialne za programowanie awaryjności pojazdu. Polega to na tym, że wybrane elementy zazwyczaj te najdroższe mają się psuć zaraz po okresie gwarancyjnym. Najgorsze, że wybiera się te elementy, których nie potrafią naprawić zwykłe zakłady. Oryginalne, wybrane części do forda są bardzo drogie. W obiegu nie są dostępne żadne zamienniki. Żeby dokonać naprawy trzeba kupować bardzo kosztowne fabryczne części i korzystać z usług ASO. Co więcej, do dokonania naprawy trzeba mieć bardzo dobrą wiedzę a także drogą aparaturę. Wiedzę tę a także narzędzia posiadają tylko pracownicy z ASO.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz